Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بدون دسته بندی

با حیوانات جدید واقعیت افزوده گوگل آشنا شوید

گوگل روز به روز حیوانات بیشتری به سرویس جستجوی واقعیت افزوده خود اضافه می‌کند و اغلب آن‌ها واقعاً زیبا هستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت گوگل به تازگی 50 حیوان جدید را به سرویس جتسجوی واقعیت افزوده (Google AR Animals) خود اضافه کرده که اغلب آن‌ها واقعاً زیبا هستند؛ البته اگر از گربۀ غول پیکری که در تصویر فوق آن را مشاهده می‌کنید صرف نظر کنیم، چرا که هیچ کس دوست ندارد در واقعیت یا واقعیت افزوده، گربه‌ای با این ابعاد نزدیک‌اش شود و به او سلام کند. حیوانات بسیار زیادی در مجموعۀ جدید گوگل حضور دارند، گربه‌، خرس پاندا، زرافه، خوک و حتی پلنگ؛ تمام این حیوانات را می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود در هر مکانی که دوست دارید ظاهر کنید و ویدیوهای خلاقانه‌ای با آن‌ها بسازید.

آموزش استفاده از Google AR Animals

سرویس جتسجوی واقعیت افزوده گوگل، کاربردهای بسیار مفیدی می‌تواند داشته باشد. برای مثال می‌توان از این قابلیت با هدف آموزش به کودکان استفاده کرد و دیگر نیاز نیست برای معرفی انواع حیوانات کودکان خود را به باغ وحش ببرید. استفاده از این سرویس بسیار آسان است، تنها کافیست به اپلیکیشن جستجوی گوگل در گوشی هوشمند خود مراجعه کرده و نام حیوان مدنظرتان را به زبان انگلیسی جستجو کنید، در صورتی که طرح سه بعدی واقعیت مجازی برای حیوان مدنظر موجود باشد، گزینه‌ای تحت عنوان View in 3D برای شما نمایان خواهد شد که با لمس آن وارد محیط واقعیت افزوده دوربین شده و می‌توانید نتیجه جستجو را در حالت سه بعدی مشاهده کنید. برای مثال به ویدیوی کوتاهی که یکی از کاربران با حیوان خانگی واقعیت افزوده‌اش ساخته است نگاه کنید.

ویدیوی یکی از کاربران با Google AR Animals
ویدیوی یکی از کاربران با Google AR Animals

شرکت گوگل سال گذشته عرضۀ این سرویس را آغاز کرد و در ابتدا تنها تعداد محدودی از حیوانات را در قالب واقعیت افزوده ارائه می‌کرد. ببر، شیر، گرگ و سگ تنها حیواناتی بودند که در ابتدا برای سروس جستجوی واقعیت افزوده گوگل در دسترس بودند. شرکت گوگل در ماه مارس سال جاری حیوانات بیشتری نظیر جوجه تیغی، تمساح و اردک را به این لیست اضافه کرد و اکنون شاهد بیش از 50 حیوان مختلف در این سرویس هستیم که واقعاً شگفت انگیز هستند.

شاید در نگاه اول فکر کنید که این سرویس زیاد هم جالب نیست، اما تنها کافیست تا برای چند دقیقه وقت خود را برای امتحان کردن قابلیت‌‎های آن صرف کنید، به قدری با آن سرگرم خواهید شد که حتی بعد از چند ساعت کار کردن هم خسته نمی‌شوید. در ادامه می‌توانید تصویر حیوانات جدیدی که اخیراً به این سرویس اضافه شده‌اند را مشاهده کیند.

حیوانات جدیدی که به Google AR Animals اضافه شده‌اند
حیوانات جدیدی که به Google AR Animals اضافه شده‌اند

منبع
The Verge
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا